.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مجلس عذرخواهی کند
دبیرشورای اطلاع رسانی استان گیلان در پاسخ به مصاحبه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با خبرگزاری خانه ملت که به عملکرد استاندار نقد داشت و عنوان کرده بود که مطبوعات گیلان مورد تهدید هستند تا انتقادی ننویسند گفت: نماینده مردم رشت در مجلس باید از مطبوعات گیلان عذرخواهی کند.
نماینده  مجلس عذرخواهی کند

دبیرشورای اطلاع رسانی استان گیلان در پاسخ به مصاحبه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با خبرگزاری خانه ملت که به عملکرد استاندار نقد داشت و عنوان کرده بود که مطبوعات گیلان مورد تهدید هستند تا انتقادی ننویسند گفت: نماینده مردم رشت در مجلس باید از مطبوعات گیلان عذرخواهی کند.

علی پورحسن افزود: عشق ، علاقه و ارادت استاندار محترم به مردم گيلان مثال زدني است

وی ادامه داد:مهندس قهرماني با تأسي از فرمايشات بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره خود را خدمتگذار نظام و مردم مي داند و با پيروي از سيره و روش دكتر احمدي نژاد بجاي ارتباط گيري با گروهها و جناحها مختلف هميشه مستقيم و بي واسطه با مردم در ارتباط است .

پورحسن گفت : حضور سرزده استاندار در محافل و مجامع عمومي و ديدارش با اقشار مختلف مثل هنرمندان ، ورزشكاران و گروههاي كارگري و مهندسي و پزشكي دليل صادق اين مدعاست ، مشاور فرهنگي و رسانه اي استاندار با اشاره به اينكه قهرماني در سيل ، طوفان ، برف و خشكسالي همواره دوشادوش مردم و در كنار آنها بوده گفت : وقتي سد بيجار در خطر سيل و خرابي قرار داشت استاندار نخستين كسي بود كه تا پايان تخليه كامل روستا در محل خطر حضور داشت ، و در خشكسالي و بحران برف لحظه به لحظه با مردم همراهي كرد و بهترين گواه اين مدعا خود مردم هستند كه استاندار را هميشه در طول اين چند سال در كنار خود احساس كردند .

وي افزود : بر اساس نظر سنجي هاي انجام شده استاندار بيشترين مقبوليت و محبوبيت را در ميان عامه مردم گيلان دارد .

دبير شوراي اطلاع رساني با اظهار تعجب ! و تأسف از برخي مطالب عنوان شده گفت : گمانم اين است كه بعضي از آقايان تن ندادن به خواسته هاي شخصي و جناحي و گروهي و عدم برگزاري جلسات و نشست هاي خصوصي با خود را توهين به مردم گيلان تلقي كرده اند .

پورحسن با اشاره به آيه لم تقولون ما لا تفعلون گفت : آيا بيان چنين سخناني جسارت به دولت مهرورز و هم چنين ناراستي به مردمي نيست كه استاندار شان را خدمتگذار ديده و دوستش دارند .
دبير شوراي اطلاع رساني افزود : ما پس از تهران بيشترين نشريات را داريم كه بيانگر بالا بودن فرهنگ مردم گيلان است و اين جسارت و توهين به آزاد انديشي و فهم و درايت اصحاب رسانه و مطبوعات استان است كه عملكرد مثبت و اطلاع رساني آنها را زير سوال برده و بگوييم مورد تطميع و تهديد واقع شده اند .

وی تصریح کرد:بر اين باورم كه عبارت " تطميع و تهديد " جسارت بزرگي به آزاد انديشي شعور و آگاهي و درآيت اصحاب رسانه و مطبوعات ،- اين قشر سخت كوش و زحمتكش- است كه وظيفه سنگين آگاهي بخشي و اطلاع رساني به جامعه را بدوش مي كشند ،
پور حسن در پایان گفت: نماينده محترم بايد از مردم گيلان و اصحاب رسانه به سبب اين پندار ناروا عذرخواهي كند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 28 دي 1389
جناب آقای پورحسن، جنابعالی بارها خودت گفته ی که بنده از تحت فشار استاندار جوابیه می نویسم درحال که خودم مخالف استاندار هستم. مگه جنابعالی بارها وبارها خبرنگاران واصحاب جراید را پشت درهای بسته اتاقهای استانداری و جلسات قرار ندادید و راه ندادی . مگر شما برادر عزیز، کسی اگر خلاف شما بنویسد از هزینه پرداختی به روزنامه جلوگیری می کنید.
کارمند استانداری 28 دي 1389
آقای پورحسن این دنیا به هیچکس وفا نکرده علی الخصوص جنابعالی
تخریبچی 29 دي 1389
اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید . خوب شد نگفتی توهین به قهرمانی توهین به اسلام است اقای پور حسن برای پا چه خواری فکر کنم دیر شده
نا شناس 29 دي 1389
برای من عجیبه چرا نماینده ها بعد از 3 سال کار صرفا سیاسی تازه یاد رشت و گیلان افتاده اند اخه تا حالا نه میشد اینا رو دید نه اینا خودشونو به مردم نشون میدادند این دوره گیلان و خصوصا رشت ضعیفترین نماینده های تاریخ را داشت
نا شناس 29 دي 1389
مدير محترم سايت ما كه هرچه مينويسيم شما نمايش نميدهي ديگه چي و چه زماني بنويسيم آقاي پورحسن كه ...............
نا شناس 29 دي 1389
شماها مثل كبك سرتونو كرديد تو برف و خبر نداريد كه همه جاي پشتتون هويداست
نا شناس 29 دي 1389
از كي تا حالا حرفه دله استاندار را از زبان خبرنگارا ميگي (راه رفتن خودت يادت نره ما بقي هيچي)
گيلاني وفادار 30 دي 1389
سلام آخه چه دوره اي شده كه شخصي مثل پور حسن كه يك مجري ساده صدا و سيما بود و در دوره هاي گذشته به عيش و نوش شعر و شاعري و بي خيالي سپري مي كردند يك مرتبه بعد آمدن دولت اصول گرايان به مقام استانداري در آيد و اين افاضات را بكند . مگر قحط رجال تو گيلان هست . چه كساني در دوره اصلاحات مقاومت مي كردند اما الان كجا هستند نمونه اش برخي از مديران جبهه اصول گرائي كه با بي احترامي و مظلوميت در اين دوره كنار گذاشته شدند و آب از آب تكان نخورد . من كه بجاي اينها باشم ديگه براي سركار آمدن هيچ دولتي تلاش نمي كنم چون كار را در اين استان كسي مي كند كه بعدا هيچ نقشي در استان ندارد. نمايندگان هم نان به نرخ روز خورند وقت انتخابات نزديك شده دارند دست و پا مي زنند واقعا ضعيفترين و بي تدبيرترين و متحجرترين نماينده ها را در اين دوره داشتيم . از خودشان نمي توانند دفاع كنند چه رسد مردم . آخه دلق پوش و مرعشي و آقازاده و كوچكي نژاد و قاسمي و لاهوتي و ميرزائي هم شدند نماينده . اينها همه بدنبال ....
ما كه ديگه اينها را مي شناسيم......
نا شناس 30 دي 1389
تازه تقدیر نامه های استاندار گیلان در روز خبرنگار امسال فتوکپی بود پورحسن چقدر ارزش گذاشتی برای این قشر زحمتکش بی ادعا وفرهیخته وفقط با عده ای خاص مانند رنجکش ثابت جعفری کریمب پاشاکیوصفری در ارتباط مستمر هستی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.307 seconds.